El projecte que us presento,
va destinat a tot l'alumnat de l'Aula
Oberta i professionals implicats per aquests primer trimestre del curs
2014-2015. Al final de tot el procés, si les valoracions són positives,
es considerarà seguir amb la mateixa dinàmica al llarg de tot el curs.
Us explico una mica en què consisteix aquest recurs...
Sota el principi de normalització, les Aules Obertes, estan dins dels programes de diversificació curricular que es preveuen al
desplegament del currículum de l’Eduació Secundària Obligatòria (ESO), són
organitzacions curriculars diferenciades que constitueixen un entorn innovador
i flexible per a nois i noies de segon cicle de la ESO, que per causes diverses
presenten mancances significatives en els seus aprenentatges, baix nivell
d’autoestima i desmotivació per l’activitat escolar i per tant, estan en risc
de no assolir l’èxit educatiu.
Aquest alumnat, requereix estratègies metodològiques i organitzatives
diferenciades de les de l’aula ordinària amb activitats més funcionals i
globals, que mantinguin la motivació
de l’alumnat per a l’assoliment de les
competències bàsiques i obtenir el graduat en educació secundària.
Per a que us feu
una idea del que us parlo, us proposo veure aquest documental que va emetre TV3
el 2010, enregistrat al’Institut Molí de la Vila de Capellades (Barcelona):
Com el meu objectiu, com ja heu vist a l'entrada de la presentació, en aquest blog és tractar directament el meu procés en el treball de les sessions, no m'extendrè en parlar sobre l'Aula Oberta a nivell general, per aquest motiu, us deixo un parell d'enllaços interessants per tal d'acabar de clarificar què és l'Aula Oberta:
![]() |
Enllaços: |
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Aqui pots deixar qualsevol comentari que et sembli apropiat!