Per confegir el Plà de Treball, m'ha estat molt útil fer una síntesi del que comporta, per tant, gràcies al que vaig aprendre a l'assignatura de Noves Tecnologies (que vaig cursar en aquesta llicenciatura), he creat un mapa conceptual amb el programari Cmaaptools (que espero que us sigui útil), que concreta molt bé el model que us presento, on relaciono cada fase (un cop atesa la demanda) amb l'avaluació corresponent, des de la recopilació d'informació a tot el que se'n deriva (intervenció i seguiment). Considero que l'èxit d'aquesta intervenció (i totes), parteix d'un adequat procés d'avaluació inicial, i com no, contínua (avaluació de l'eficàcia de les accions en el procés) i final (resultat de l'estratègia emprada per donar resposta a la demanda):
Amb aquest diari de Pràctiques estic a punt de tancar els meus estudis en Psicopedagogia a la UOC. Un nou món se m'obra, per aconseguir configurar un model específic i integrador amb trets de personalitat pròpis. Em comprometo a seguir aprenent, a seguir treballant dur, a esforçar-me cada dia, com a Psicopedagoga titulada que seré en un futur molt proper, per vincular el món educatiu i el psicopedagògic en la seva magnitud i ajudar a esclarir aquest món incert que tant ens fa ballar.
PÀGINES
- PRESENTACIÓ
- PROJECTE DE PRÀCTIQUES
- SUPÒSITS TEÒRICS DEL PROJECTE
- PLA DE TREBALL
- CALENDARI DE TREBALL
- FASE 1
- FASE 2
- DINÀMICA PER LA FASE 3
- INTRODUCCIÓ A LES SESSIONS 10, 11, 12 I 13 DE LA FASE 3
- FASE 3
- FASE 4
- AUTOAVALUACIÓ
- CONCLUSIONS FINALS
- ANNEX DE LA MEMÒRIA FINAL
- BIBLIOGRAFIA I WEBGRAFIA
- MEMÒRIA FINAL
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Aqui pots deixar qualsevol comentari que et sembli apropiat!